خرید پنل خورشیدی در ارومیه

خرید پنل خورشیدی در ارومیه

امروزه استفاده از انرژی پاک، رایگان و تجدیدپذیر خورشید می تواند راه حل مفیدی برای جایگزینی استفاده از سوخت های فسیلی باشد. برای تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریسیته، نیازمند به پنل های خورشیدی هستیم. این پنل ها می توانند انرژی خورشیدی را به طور مستقیم به انرژی الکتریکی قابل استفاده توسط انسان تبدیل نمایند. در کشور عزیزمان ایران نیز استفاده از پنل های خورشیدی روز به روز در حال گسترش می باشد. شرکت آذر سولار فعال در زمینه فروش سیستم ها و تجهیزات خورشیدی می تواند شما را در خرید پنل خورشیدی در ارومیه یاری نماید.

اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه های برق مصرفی خود هستید، استفاده از پنل های خورشیدی بهترین راهکار در این زمینه می باشند. برای خرید پنل خورشیدی در ارومیه پیش از هر اقدامی بهتر است تا با کارشناسان ما در شرکت آذر سولار تماس بگیرید و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت نمایید.

4 عامل موثر بر راندمان پنل خورشیدی در ارومیه

برای آنکه بتوانید بازده پنل های خورشیدی خود را به حداکثر برسانید تا بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود در این زمینه داشته باشید و هزینه های خود را در قبوض آب و برق کاهش دهید باید به یکسری نکات توجه ویژه داشته باشید. عوامل کلیدی که باید در این زمینه در نظر گرفته شوند عبارتند از مکان، زاویه، جهت، مناسب بودن سقف، اندازه سیستم پنل خورشیدی و نگهداری صحیح. در ادامه به توضیح مختصر هر کدام از این موارد می پردازیم.

موقعیت جغرافیایی، زاویه و جهت

آیا پنل های خورشیدی شما طوری قرار گرفته اند که سلول های خورشیدی بتوانند حداکثر نور خورشید را جذب کنند؟ در ارومیه این امکان فراهم است که ساعات زیادی از روز را از انرژی خورشیدی بهره مند باشید. از آنجایی که شهر ارومیه دارای روزهای آفتابی زیادی در طول سال می باشد از این جهت برای استفاده از سیستم های خورشیدی بسیار مناسب می باشد و استفاده و خرید پنل خورشیدی در ارومیه توجیه اقتصادی دارد.

ارزیابی تناسب سقف شما برای تحمل وزن پنل های خورشیدی گامی مهم در تعیین کارایی سیستم است. جهت و زاویه سقف شما ارتباط زیادی با میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید در پنل های شما دارد.

جهت بهینه برای تنظیم پنل های خورشیدی رو به جنوب است، زیرا به این معنی است که پنل ها تا زمانی که ممکن است در معرض نور خورشید قرار می گیرند. تعیین زاویه دقیق پنل های خورشیدی توسط متخصصان آذر سولار هنگام نصب پنل ها انجام می گیرد. موقعیت جغرافیایی محل نصب پنل های خورشیدی نقش اصلی در تعیین زاویه مورد نیاز پنل های خورشیدی می باشد و در شهرهای مختلف این زاویه می تواند متفاوت باشد.

زاویه پنل خورشیدی

مناسب بودن سقف

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا خانه من برای نصب پنل‌های خورشیدی مناسب است؟ در پاسخ به این سوال شما باید وضعیت سقف خانه خود را در نظر بگیرید. مهم است که سقف خانه شما به اندازه کافی استحکام داشته باشد تا بتواند وزن سیستم خورشیدی را تحمل کند. به عنوان مثال، یک سیستم 4 کیلو وات معمولاً دارای 16 پنل 250 واتی است که مجموع وزن آن تقریباً 280 کیلوگرم است. سقف خانه های ساخته شده در سطح شهر ارومیه معمولا تحمل وزن سیستم های خورشیدی معمول را دارند و این مورد برای خرید پنل خورشیدی در ارومیه مشکل چندانی محسوب نمی شود.

علاوه بر این، در نظر بگیرید که آیا سقف خانه شما دارای مساحت کافی برای نصب پنل های خورشیدی می باشد یا خیر. شما به حداقل 30 سانتی متر فضا در اطراف پنل های خورشیدی خود نیاز دارید، بنابراین باید این را در هنگام محاسبه مقدار فضای سقف در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک سیستم 4 کیلوواتی با 16 پنل حداقل به فضای سقف 29 متر مربع نیاز دارد.

اندازه سیستم پنل خورشیدی

سلول های خورشیدی در اشکال و اندازه های مختلف تولید و ساخته می شوند. هر چه سیستم پنل خورشیدی بزرگتر باشد، الکتریسیته بیشتری تولید می شود. پس از محاسبه میزای انرژی الکتریکی مورد نیاز خود می توانید در مورد اندازه پنل های خورشیدی بهتر تصمیم گیری نمایید. پنل های مونو کریستالی به عنوان کارآمدترین نوع پنل خورشیدی در بازار شناخته می شوند، به این معنی که برای تولید برق به اندازه یک سیستم پلی کریستالی به پنل های کمتری (و در نتیجه مساحت مورد نیاز کمتری) نیاز خواهید داشت.

سرویس و نگهداری

سرویس و نگهداری صحیح پنل های خورشیدی برای به حداکثر رساندن طول عمر سیستم شما بسیار مهم است. خوشبختانه، پنل های خورشیدی در طول عمر 25 تا 30 ساله خود نیازی به تعمیر و نگهداری زیادی ندارند. پنل های خورشیدی را به طور مرتب بازدید نمایید و مطمئن شوید که سطح پنل های شما همواره تمیز باشند. در صورتی که اجسام خارجی مانند شاخه و برگ درختان بر روی پنل ها قرار بگیرد نسبت به پاکسازی آن ها هر چه سریعتر اقدام نمایید. در صورت نیاز می توانید با استفاده از شلنگ آب نسبت به پاکسازی سطح پنل ها از گرد و خاک اقدام کنید و از لمس کردن و شستن سطوح با اجسام خارجی خودداری کنید.

در صورت بروز مشکلات احتمالی با شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری تماس بگیرید و از دستکاری سیستم خودداری نمایید. افرادی که برای خرید پنل خورشیدی در ارومیه شرکت آذر سولار را انتخاب نموده اند از بابت سرویس و نگهداری پنل ها و سیستم های خورشیدی هیچگونه نگرانی نخواهند داشت زیرا در کمترین زمان ممکن برای حل مشکل آن ها اقدام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل های خورشیدی اینجا کلیک کنید.

عوامل موثر بر قیمت پنل خورشیدی در ارومیه

قیمت پنل های خورشیدی متفاوت است زیرا دارای انواع مختلفی هستند و در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شوند. قیمت تمام شده سیستم های خورشیدی تحت تاثیر عوامل زیر می باشند:

  • میزان مصرف انرژی
  • نوع پنل های خورشیدی
  • سهولت نصب
  • هزینه نصب

در ادامه به توضیح هر کدام از موارد گفته شده خواهیم پرداخت.

میزان مصرف انرژی

ناگفته نماند که هر چه خانوار شما انرژی بیشتری مصرف کند، نیاز به نصب پنل های خورشیدی بیشتری خواهید داشت. پنل های خورشیدی منفرد برای تولید مقدار مشخصی انرژی درجه بندی می شوند – معمولاً برای برندهای شناخته شده حدود 250 وات در ساعت. بنابراین هر چه مصرف انرژی شما بیشتر باشد، به نصب پنل های خورشیدی بیشتری نیاز خواهید داشت. برای محاسبه میزان انرژی مورد نیاز خود می توانید از کارشناسان آذر سولار کمک بگیرید تا تعداد دقیق و اندازه پنل های خورشیدی مورد نیاز جهت خرید پنل خورشیدی در ارومیه را به شما ارائه نماید. به طور کلی از عواملی که در محاسبه تعداد پنل های خورشیدی مورد نیاز دخالت دارند می توان به لوازم خانگی، اندازه خانه و تعداد افرادی که از انرژی استفاده می کنند، اشاره نمود.

ابعتد پنل خورشیدی

انواع پنل های خورشیدی

پنل های خورشیدی بر اساس چگالی توان، کارایی انرژی و دوام طبقه بندی می شوند. بهترین پنل های خورشیدی با چگالی توان بالاتر، قیمت بیشتری در هر وات دارند. اگر به فکر استفاده از انرژی خورشیدی در بلندمدت هستید، مثلاً 20 تا 30 سال، به پنل های خورشیدی با کیفیت بالا و با راندمان انرژی خورشیدی بالا نیاز دارید.

پنل های خورشیدی با کیفیت بالا نسبت به پنل های با کیفیت پایین قیمت بیشتری دارند. به عنوان مثال، پنل های خورشیدی کریستالی قیمت بیشتری نسبت به صفحات نازک دارند، اما بازده بهتری دارند. بنابراین، برای تولید انرژی کافی برای خانه خود نسبت به پنل های کریستالی، به تعداد زیادی پنل خورشیدی لایه نازک نیاز دارید. همچنین پنل های خورشیدی لایه نازک نیاز به تعمیر یا تعویض مکرر دارند.

نوع و زاویه سقف

یکی دیگر از عواملی که قیمت پنل های خورشیدی را تعیین می کند، سهولت نصب است که با توجه به نوع و زاویه سقف تعیین می شود. نوع سقف نقش مهمی در هزینه کلی ایفا می کند، زیرا پنل های خورشیدی مختلف به مواد و ابزارهای مختلفی برای نصب روی سقف نیاز دارند. این مواد هزینه تمام شده پنل های خورشیدی شما را افزایش می دهند.

همچنین در حین نصب، پنل های خورشیدی با زاویه ای نصب می شوند تا در معرض نور خورشید قرار بگیرند. اگر سقفی زاویه دار با حداکثر جهت آفتاب دارید، نصب پنل های خورشیدی آسان تر و کم هزینه تر خواهد بود. خانه‌هایی که سقف‌های مسطح یا خطوط سقف نامنظم دارند، پیمانکار را ملزم به ساختن داربست می‌کنند تا امکان نصب صحیح پنل‌های خورشیدی فراهم شود.

انتخاب نصاب مناسب سیستم خورشیدی

معمولاً شرکت‌های بزرگتر یا پیمانکاران با گارانتی خوب و سابقه خدمات نسبت به شرکت‌های کوچکتر هزینه نصب بیشتری می‌گیرند. این شرکت ها نه تنها دارای متخصصان آموزش دیده در این زمینه هستند، بلکه پنل های خورشیدی با کیفیت بالا را نیز در اختیار دارند. شرکت آذر سولار با بهره گیری از نیروهای متخصص و آموزش دیده در زمینه نصب سیستم های خورشیدی بهترین خدمات در زمینه نصب پنل های خورشیدی در ارومیه را ارائه می نماید. این شرکت با ارائه خدمات نصب و فروش پنل خورشیدی در ارومیه با قیمت مناسب در حال ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

اگر شما ساکن شهر ارومیه هستید و قصد دارید با خرید پنل خورشیدی در ارومیه نسبت به کاهش هزینه های برق مصرفی خود اقدام نمایید، می توانید نسبت به خرید پنل های خورشیدی مورد نظر از طریق وب سایت آذر سولار اقدام نمایید. در صورتی که نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی در این زمینه داشته باشید، کارشناسان ما در شرکت آذرسولار آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در این زمینه می باشند.

لازم به ذکر است شرکت آذرسولار فقط فروشنده پنل های خورشیدی نیست، بلکه با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده می تواند در کمترین زمان اقدام به نصب و راه اندازی سیستم خورشیدی مورد نظر شما نماید. متخصصان ما از بهترین ابزارها و لوازم مورد نیاز در نصب پنل های خورشیدی در ارومیه استفاده می نمایند تا رضایت مشتری را بیش از پیش جلب نمایند.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه